Otrzymuj najnowsze informacje i aktualizacje
dotyczące naszej strony oraz oferty
przygotowane specjalnie dla Ciebie.
Nazywam się Violetta Hamerska i jestem ekspertem jakości usług hotelowych (Guest Experience). Łączę świat gości i hoteli – uwielbiam swoją pracę, która jest dla mnie pasją i zawodem.
W 2008 roku stworzyłam ogólnopolski projekt certyfikacji obiektów hotelowych dla rodzin pod marką Hotel Przyjazny Rodzinie. Pomysł narodził się, kiedy moje dzieci były małe. W obiektach noclegowych zauważałam brak zrozumienia potrzeb małych gości. Postanowiłam to zmienić, tworząc specjalne kryteria, które hotele chętnie zastosowały, aby stać się miejscem przyjaznym rodzinie. Dzięki konsekwentnie prowadzonym działaniom nazwa Hotel Przyjazny Rodzinie to dziś marka, którą cenią nie tylko rodzice, lecz także hotelarze. Obecnie trwa 14 edycja HPR.
Fredek w hotelu - pies członkiem rodziny
Moje dzieci są już dorosłe, a do naszej rodziny dołączył biały psiak, który skradł nasze serca. Z racji mojej pracy przy projekcie Hotel Przyjazny Rodzinie, Fredek jeździ ze mną do hoteli od 8 lat. Podczas tych wspólnych podróży zorientowałam się, że większość obiektów – choć nie informują o tym w sposób wyraźny – chętnie przyjmuje psy i wita ich jako gości specjalnych.
Bardzo mnie to ucieszyło! Okazało się również, że właściciele psów chętnie podróżują ze swoimi pupilami, ale mają trudności ze znalezieniem informacji na temat hoteli przyjaznych zwierzętom. I tak powstał nasz portal: www.pieswhotelu.pl.
Nasza misja
Proponujemy hotelarzom listę rozwiązań i udogodnień, które ułatwią właścicielom psiaków pobyt w hotelach. Inspiracją do ich określenia były podróże z Prezesem Fredkiem.
Pomagamy właścicielom zwierząt znaleźć obiekt, który przyjmie ich pupila z otwartymi rękoma.
Edukujemy w temacie bezstresowych podróży ze zwierzętami. Zaprosiliśmy do współpracy doświadczonych weterynarzy, behawiorystów i dietetyków.
Wierzę, że nasze działania przyczynią się do częstszych wspólnych podróży, a także wpłyną na zmniejszenie zjawiska porzucenia zwierząt, które nasila się szczególnie w czasie wakacji czy ferii. Chcę, aby nasz portal gromadził ludzi, którzy kochają swojego pupila, ale też rozumieją, że pies lub kot nie powinien być utrapieniem dla innych osób, które nie mogą lub nie chcą przebywać w towarzystwie zwierząt.
Chcemy rozwijać projekt „Pies w hotelu” zgodnie z potrzebami właścicieli zwierząt i hoteli. Mamy wiele pomysłów, ale chętnie usłyszymy Wasze głosy. Piszcie do nas na: etirez@etirez.pl
Pozdrawiam
Violetta Hamerska
Otrzymuj najnowsze informacje i aktualizacje dotyczące naszej strony oraz oferty przygotowane specjalnie dla Ciebie.
Strona pieswhotelu.pl wykorzystuje cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania portalu, właściwej realizacji dostarczanych usług i informacji,
a także w celach gromadzenia anonimowych informacji statystycznych.
Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informację o cookies.